Τετάρτη 14 Μαρτίου 2012

ΝΕΑ ΚΑΤΟΧΙΚΗ ΟΔΗΓΙΑ... ΑΠΑΓΟΡΕΥΟΝΤΑΙ ΟΙ ΕΛΛΗΝΙΚΕΣ ΣΗΜΑΙΕΣ ΣΕ ΒΟΥΛΗ ΚΑΙ ΑΚΡΟΠΟΛΗ!



ΚΑΙ ΟΣΟΙ ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΗΣΟΥΝ ΤΗΝ ΚΑΤΟΧΗ ΤΗΣ ΘΑ ΠΡΟΣΑΓΑΓΟΝΤΑΙ...

Ο κύριος Μιχάκης το βράδυ της 12ης Φεβρουαρίου 2012 ήθελε να παρακολουθήσει ως νομικός από κοντά η διαδικασία ψήφισης του νομοσχεδίου. Παρ'όλο που είχε νόμιμη άδεια να μπει στη Βουλή, μόλις του έκαναν σωματικό έλεγχο και διαπίστωσαν πως στην τσέπη του είχε την... ελληνική σημαία, μιας και πριν βρισκόταν στη διαδήλωση, του αρνήθηκαν την είσοδο στη Βουλή και το χειρότερο, χωρίς καμία αιτιολόγηση.

''Έδειξα την ταυτότητά μου και παρ'όλο που αρχικά πέρασα από τον έλεγχο μιας και δεν είχα επάνω μου κάποιο αιχμηρό αντικείμενο, μόλις διαπίστωσαν πως έχω πάνω μου δύο ελληνικές σημαίες κανονικού μεγέθους, μία με τον ήλιο της Βεργίνας και μία με τις γαλανόλευκες λωρίδες, φώναξαν ''Να προσαχθεί''. Τους ρώτησα γιατί αλλά δεν πήρα καμία απάντηση. Τους ζήτησα μάλιστα να με συνοδέψουν μέσα στην αίθουσα και να βρίσκονται δίπλα μου καθ'όλη τη διαδικασία, προκειμένου να διαπιστώσουν πως δεν είμαι επικίνδυνος. Τελικά δεν κατάφερα να τους πείσω κι έτσι δεν μπήκα στη Βουλή'', λέει ο κύριος Μιχάκης στο metrogreece.gr.

Ανάλογο περιστατικό αντιμετώπισε και στην Ακρόπολη, όταν πήγε να ξεναγήσει κάποιους φίλους και συνεργάτες από το εξωτερικό. ''Θέλαμε να βγάλουμε αναμνηστική φωτογραφία και βγάλαμε μια ελληνική σημαία. Μόλις την είδαν οι φύλακες, φώναξαν επιτακτικά ''Απαγορεύεται η ελληνική σημαία. Πέρασε αρκετή ώρα, χρειάστηκε να λογομαχήσω μαζί τους και να τους πω πως θα δημοσιοποιήσω το θέμα, για να μας αφήσουν να βγάλουμε την πολυπόθητη φωτογραφία με την ελληνική σημαία''.


Αφού απαγορεύεται η ελληνική σημαία, μήπως απαγορεύεται και να είμαστε Έλληνες;

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου