Σάββατο 2 Απριλίου 2016

“ Τα φανταράκια του Έβρου θα γίνουν η ΦΡΟΥΡΑ της ΠΟΛΗΣ ΜΟΥ.”




Γνωστή μου οικογένεια με καταγωγή από την ευρύτερη περιοχή του Προυσού και των Αγράφων ευλαβούμενη ιδιαιτέρως την ΠΑΝΑΓΙΑ την Προυσιώτισσα έχει ένα μέλος της να υπηρετεί αυτήν την στιγμή στην συνοριογραμμή μας στον Έβρο.
Η μητέρα του παιδιού που υπηρετεί στον Έβρο καθημερινά απαγγέλει όρθια τρείς φορές την ημέρα του ΧΑΙΡΕΤΙΣΜΟΥΣ έμπροσθεν της Εικόνος Της Παναγίας Προυσιώτισσας που έχουν στο οικογενειακό τους εικονοστάσι με το αναμμένο κανδήλι. 

Μια μέρα αποκαμωμένη από τον κόπο της ημέρας λύγισε τα πόδια της και στηριζόμενη σε ένα κάθισμα αποκοιμήθηκε ελαφριά ενώπιον της Εικόνος της Προυσιώτισσας.
Όπως η ίδια μας περιέγραψε είδε δίπλα της μια Μαυροφόρα Γυναίκα Πανώρια ( ΠΑΝ- ΩΡΑΙΑ) που της σήκωσε το βιβλίο των χαιρετισμών που είχε πέσει από τα χέρια της και της είπε.
¨κόρη μου τα φανταράκια του Έβρου σύντομα θα γίνουν η Φρουρά στην ΠΟΛΗ μου, για να δω και ΕΓΩ τα δικά μου μέρη ελεύθερα¨
Σημειωτέον η Παναγιά η Προυσιώτισσα που είναι το σέμνωμα της Στερεάς Ελλάδος και προΐσταται απάσης της Ελλάδος σύμφωνα με το απολυτίκιο της¨ Της Ελλάδος απάσης συ προΐστασαι πρόμαχος και τερατουργός εξαισίων τη εκ Προύσσης εικόνι Σου¨ ήλθε στους χρόνους της εικονομαχίας από την Προύσα που βρίσκεται απέναντι από την Κωνσταντινούπολη σε ευθεία γραμμή μέσω θαλάσσης και σε απόσταση 90 χιλιομέτρων.
Με πνευματική ευθύνη και συνείδηση
---

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου