Σάββατο 8 Δεκεμβρίου 2012

με ερέθισμα τα όσα συμβαίνουν στην Αγγλία από δηλώσεις ειδικών ...


...με ερέθισμα την ενημέρωσή μας πάνω σε απαγωγές παιδιών (στην Αγγλία), τα φρικτά εγκλήματα από τους σατανιστές και τις ανθρωποθυσίες, την εκπομπή συχνοτήτων φρίκης με υπερυπολογιστές για την τηλεπαθητική σύλληψη από τους δέκτες μας (παγκοσμίως) καταστάσεις που προσπαθούν να μας φιμώσουν, να μας ακινητοποιήσουν, να μας πεθάνουν... είναι η μία όψη του νομίσματος.

Ποτέ όμως το νόμισμα δεν έχει ΜΟΝΟ μία όψη. Έτσι, οι δύο όψεις του νομίσματος πρέπει να παρατίθενται συγχρόνως. Η μία όψη, η σκοτεινή,  είναι το πρόβλημα και που πιθανόν να δημιουργεί από μόνο του πανικό. Υπάρχει και ισχύει και η άλλη όψη. Η φωτεινή, η λύση. Η θεόσδοτη λύση. 

Σχολιάζοντας περί βουντού και συχνοτήτων ψηφιακών που στόχο έχουν την επίφυση/κωνάριο κλπ πρέπει να γνωρίζουμε, ότι όπως αναλογικά ...ένας μυστικός αγωγός ενώνει τον διακόπτη με την λάμπα, έτσι ''ισχύει''
μέσα στο επιτρέπεται του Θεού και η ''αρχή'' λειτουργίας των ομοιωμάτων,   όταν μεταξύ προσώπου και προσωπείου, (που έχουν τον ίδιο προσωπικό μαγνητισμό) αναπτύσσεται ένας αγωγός σύνδεσης και επιρροής. 

(Στον μεσαίωνα, επειδή όποιος είχε οποιαδήποτε γνώση πήγαινε στην πυρά, οι τότε αλχημιστές ιατροί, έπαιρναν ας πούμε μια τρίχα του ασθενούς στο σπίτι τους - αφού μια οποιαδήποτε επίσκεψη θα τους εξέθετε, με κίνδυνο της ζωής τους - και πάνω στο ομοίωμα που έφτιαχναν, έβαζαν το ίαμα, ώστε μυστικά να περάσει από το προσωπείο στο πρόσωπο...) . 

Ο μάγος, (με βουντού ή των πρακτικών των μαγισσών της Θεσσαλίας)  δρά πάνω στον διακόπτη και πυρώνεται ή σβήνει η λάμπα, κατά την δαιμονική του βούληση. 

Μπροστά σε αυτήν την ύπουλη αλλά υπαρκτή πανανθρώπινη απειλή, ΜΙΑ ΕΙΝΑΙ Η ΛΥΣΗ. 

Να κοπούν οι αγωγοί. Να διακοπεί αυτή η αγωγιμότητα, ώστε όσο και να χτυπιέται ο άλλος επάνω στο ομοίωμα, να μην περνάει η ενέργεια επάνω μας. Προσωπικά και συλλογικά, πάνω στο ανθρώπινο γένος. 

Η ΛΥΣΗ έχει δύο σκέλη. Το μυστικό, όσο οι ίδιοι αποφεύγουμε να είμαστε αγωγοί του κακού. Δια πράξεων και θεωρίας. Νάμαστε καλοί αγωγοί του καλού, περνώντας και από μέσα προς τα έξω, ΜΟΝΟ καλές σκέψεις και πράξεις, το ίδιο και από έξω προς τα μέσα, με προσοχή τις θυρίδες μας (τα αισθητήρια) γιατί δι αυτών εισέρχεται ο θάνατος. 

Όντας καλοί αγωγοί του ΚΑΛΟΥ, γινόμαστε μονωτές του ΚΑΚΟΥ. ΟΥΤΕ να βγαίνει από μέσα μας, ούτε να μπαίνει. Ούτε δι ημών στον κόσμο, ούτε από τον κόσμο μέσα μας. (Εδώ προτείνεται και η μη ανακοίνωση του προβλήματος και σκιών, καθώς αυτός που είναι στη σκιά, βλέπει αυτόν που είναι στο Φως. Αντίθετα, αυτός που είναι στο Φως, δεν βλέπει αυτόν που είναι μέσα στην σκιά (σπηλιά) και για να τον δει, πρέπει να μπει στον χώρο του, φεύγοντας όμως από το ΦΩΣ... Και η αγάπη, ου λογίζεται το κακό. Και πάλι η Αγάπη, έξω βάλλει τον φόβο. 

Αν πάλι με δικαιολογία ότι για ενημέρωση ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΓΝΩΣΘΕΙ, ας μην γίνετε τουλάχιστον μονομερώς - γιατί αυτό (το κακό) στον κόσμο, τρέχει και διαδίδεται πιο εύκολα - χωρίς την λύση του...

Να πχ. πόσοι από τους αναγνώστες που θα διαβάσουν το βιβλίο ή το άρθρο που ανακοίνωσε ο μασώνος ιλουμινάτι... θα τους δοθεί και η λύση; πληθαίνει δια της ανακοίνωσης ο πανικός, που βολεύει τον σκιώδη... γιατί από αυτό τρέφεται). Ο άγγελος Φωτός όμως πλησιάζοντας τον άνθρωπο, του μηνύει. Μη φοβού. Ευχόμενος αυτιά που είναι έτοιμα να βρεθεί στόμα να τους μιλήσει, προχωράμε στο ΚΑΙΡΙΟ ΟΠΛΟ ΜΑΣ. 

Το μυστηριακό σκέλος. Αυτό είναι η Ιερά εξομολόγηση (σε ορθόδοξο ιερέα) και η Θεία Κοινωνία. Δια της Εξομολογήσεως, κάθε πλημμέλημα, εκούσιο ή ακούσιο, εν λόγω ή έργω εν γνώσει ή εν αγνοία, ΑΦΕΟΝΤΑΙ, δλδ αποκόπτονται οι δεσμοί που τον συνέδεαν πρόσωπο με προσωπείο, άρα και ΔΙΑΛΥΟΝΤΑΙ ΔΙ ΑΓΙΟΥ ΠΝΕΥΜΑΤΟΣ, αυτοί οι αγωγοί επιρροής. 

Κόβεται ο μυστικός αγωγός που ενώνει τον διακόπτη με την λάμπα, και τον αφήνουμε να χτυπιέται μάταια. Κύριε ελέησον, να μας φωτίσει στις ορθές/ορθόδοξες επιλογές και να μας δίνει όπλα Φωτός, ενάντια του σκότους.

Ο Όσιος Παλλάδιος διηγείται για τον Άγιο Μακάριο, ότι τότε κάποιος κολασμένος ζήτησε σε σατανικό έρωτα κάποια σώφρονα κοπέλα και επειδή εκείνη δεν δέχθηκε, την έκαμε με διαβολικά μάγια να φαίνεται στους ανθρώπους σαν φοράδα. Οι γονείς του κοριτσιού αυτού ήλθαν στον Άγιο Μακάριο και τού είπαν.
— Αυτή η φοράδα πού φέραμε εδώ και Βλέπεις ήταν κόρη μας, αλλά από τα μάγια κάποιου ανθρώπου, μεταμορφώθηκε σ” αυτή τη μορφή. Σε παρακαλούμε λοιπόν να παρακαλέσεις τον Κύριο και να την μετατρέψεις στην προηγούμενη μορφή.
Ο δε Όσιος απάντησε:
— Όσο για μένα, εγώ την βλέπω γυναίκα και ότι φοράδα, όπως μού λέτε. Αυτή δε η μορφή που βλέπετε δεν είναι στο σώμα της, αλλά μόνον στους οφθαλμούς σας από τη συνεργεία τού δαίμονα.
Αφού τούς είπε αυτά, πήρε την κόρη τους στο κελί του και αφού προσευχήθηκε, την έχρισε με άγιο έλαιον, και από εκείνην την στιγμή εφαίνετο πάλι σ” όσους την έβλεπαν σαν γυναίκα, επειδή με την προσευχή του Αγίου Μακαρίου εξηφανίσθη η μαγεία. Μετά αφού έγινε καλά η κοπέλα ο Άγιος της έδωσε την έξης συμβουλή:
— Παιδί μου, μη λείπεις από την Κοινωνία των Μυστηρίων τού Χριστού, αλλά να κοινωνείς συνετώς, διότι αυτή η διαβολική ενέργεια σού συνέβη, επειδή δεν μετέλαβες για πέντε συνεχείς εβδομάδες και ως εκ τούτου βρήκε ευκαιρία ο διάβολος και σε πείραξε.



σχετικός δεσμός που καλό θα ήταν να συνυπολογισθεί, είναι οι θυσίες, ανθρωποθυσίες και η Υπέρτατη και ασύλληπτη Θυσία Του Κυρίου.

2 σχόλια:

  1. ...Η γνώση του Θεού, παραλληλίζεται (όχι µόνο φιλοσοφικά, αλλά κυρίως βιωµατικά) µε την γνώση της φωτιάς (άλλωστε ο Θεός, πυρ τυγχάνει). Το πρώτο στάδιο γνώσης του Θεού κατέχουν εκείνοι που ‘’κάτι έχουν ακούσει ή κάτι έχουν, από µακρυά, δει’’. Στο δεύτερο στάδιο είναι εκείνοι που είναι τόσο κοντά στην φωτιά, ώστε το πρόσωπό τους να φωτίζεται κι αυτοί οι ίδιοι να θερµαίνονται. Το δε τρίτο στάδιο, το στάδιο της γνώσης των τελείων, είναι όταν όλος ο εαυτός γίνεται παρανάλωµα αυτής της φωτιάς. Η µετοχή σε αυτήν την ‘’φωτιά’’ έχει δύο µέρη. Η υπόφυση (λόγω υπερβάλλοντος υποκινούντος αγνού θείου έρωτα) εισέρχεται στην φωτιά και η φωτιά εισέρχεται στην υπόφυση, ώστε να γίνουν ένα ‘’σώµα’’, όπως συµβαίνει και µε την φυσική φωτιά. Τότε η συνείδηση εµ-πνέεται όχι από την αποκοµµένη λογική και συναισθήµατα, αλλά από αυτό που ευχόµαστε: ...Ελθέ και σκήνωσον εν ηµίν και καθάρισον ηµάς από πάσης κηλίδος και σώσον Αγαθέ τας ψυχάς ηµών...

    http://www.scribd.com/doc/15995939/%CE%A0%CE%95%CE%A1%CE%99-%CE%91%CE%A3%CE%A0%CE%9F%CE%A1%CE%9F%CE%A5-%CE%A3%CE%A5%CE%9B%CE%9B%CE%97%CE%A8%CE%95%CE%A9%CE%A3

    ΠΕΡΙ ΑΣΠΟΡΟΥ ΣΥΛΛΗΨΕΩΣ

    Έµ-πνευσις (ή σάρκωσις) του Λόγου (υποκεφάλαιο του βιβλίου Οδοδείκτες ελληνορθόδοξης παιδείας)

    ...ακούµε τον άγιο Συµεών τον νέο θεολόγο, να παρατηρεί: Ότι και πάντες οι Άγιοι τον Λόγον του Θεού εν εαυτοίς συλλαµβάνουσι τη Θεοτόκω παραπλησίως και γεννώσιν αυτόν και γεννάται εν αυτοίς και γεννώνται υπ’ αυτού και πως υιοί και αδελφοί και µητέρες αυτού χρηµατίζουσιν.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. η λέξη ''παρανάλωμα'' είναι της ανατολίτικης φιλοσοφίας, όμοιας με τη σταγόνα που χάνεται στον ωκεανό, ενώ στην Ορθοδοξία, το πρόσωπο ΔΕΝ ΧΑΝΕΤΑΙ αλλά αναβαθμίζεται. Τελειούται κατά τάξη. Και τότε και μόνο τότε μέσα από τη μετοχή στα ζωντανά Μυστήρια της Ορθοδοξίας μπορεί να ισχύσει ..αυτό που αναφέρει ο άγιος Συµεών ο νέος θεολόγος: Ότι και πάντες οι Άγιοι τον Λόγον του Θεού εν εαυτοίς συλλαµβάνουσι τη Θεοτόκω παραπλησίως και γεννώσιν αυτόν και γεννάται εν αυτοίς και γεννώνται υπ’ αυτού και πως υιοί και αδελφοί και µητέρες αυτού χρηµατίζουσιν.

    ΑπάντησηΔιαγραφή